29 Eylül 2013 Pazar

JunGetSu artık KenChan oldu ^^

Herkese Hayırlı pazarlar. Uzun zamandır yapım ve yayın işine bi ara vermiş olmakla birlikte artık yazmak istediğim bi çok konuda daha aktif olmaya çalışacağımı öncelikle burdan duyurayım. Uzak geçmişte JunGetSu ismiyle bir takım paylaşımlar yapsamda vkopuzoglu kankam gibi aktif değildim. derken bi baktım sayfa geçmişine. tek aktif olmayan ben değilmişim :D Neyse burayı canlandırmak, pasını atmak ve yepyeni bi başlangıç yapmak adına bu günden sonra paylaşmaya değer bulduğum şeyleri, anime-manga, belkide başka şeyler, bilgisayar oyunları, diziler, sinema filmleri, haberler, anime kritikleri falan baya bi paylaşım yapmak niyetindeyim. Yeni bi başlangıç demişken birde isim değişikliğine gittim. (:

 Zaraki Kenpachi oldum. yada kısacası KenChan. (: Geçmişte uzun süre oynadığım Son Destan ve Rosh online oyunlarının yanında bir çok platformdada kullandığım bi isimdi ve artık bunu her yerde kullanmaya karar verdim. Umarım Günlüğümüzü yakın zamanda olmayı hakettiği yere getiririz.

Anime Günlüğü Yazarlarından eski JunGetSu Yeni KenChan...

1 yorum:

vkopuzoglu dedi ki...

Evet uzun süredir tek başına kaldım buralarda, geceleri çıtırtkılar geliyordu tırsıyordum Another dan çaktırmadan Mei-Chan mı geldi dedim. Bir baktım pencereymiş hay Allah seni dedim. Yine yalnızlıklara boğuldum eskiden ne güzel bir düzine yazar vardı buralarda böhüü -_-
Neyse bu kadar gırgır yeter evet kanka yav bayağı tatil yaptık yazısal olarak çok boşladık.Artık bir silkinmenin zamanı geldi.Benimde bir yığın yazılıp çizilecek şeyler birikti, artık patlama noktasına geldi. Heleki içinde bulunduğum bu ruhsal durumdan yine anca en sevdiğim şey imdadıma koşabilir dedim. Ki zaten hala şu satırlara kadar okumaya sabrettiyseniz çok müteşekkir oluyorum, olmuş olabilirim aha da oldum ^_^ kusura bakma sevgili okur psikoljimiz çok "pis" oldu o yüzden böyle saçmalamaya başladık. Halbuki ne güzel girmiştim yazıya artistik cümleler kurup son noktayı da koyacaktım ama, olmadı gene "bu da mı gol değil lan!" ...
Öhöm neyse arkadaşlar fazla uzatmayayım ben yakında çok güzel yeniliklerle ve yeni yazılarla birlikte görüşmek üzere, Allah'a emanet olun. Namı diyar Saeko şimdi sen yazınca benimde canım çekti kanka bende mi değiştirsem napsam :D

Yorum Gönder

Lütfen Eleştirilerinizi Eksik Etmeyiniz..