29 Nisan 2011 Cuma

Naruto Shippuuden 209 Kritik...

Öncelikle bu yazıma başlamadan şunu belirtmeliyim ki eğer bölümü izlemediyseniz spoiler yemiş olacaksınız. Eğer mangadan takip ediyorsanız Lütfen yapacağınız yorumlarda bir sonraki bölüm hakkında bilgi vermeyiniz...


İlk olarak Danzoudan başlayalım.. Bu herif ne ayak la :D İyi adammı yoksa kötü mü? Konohanın iyiliğini mi düşünüyo? Bütün Uchiha kılanını katleden İtachi gerçektende Konohanın Ehtiyar Heyetinden mi emir aldı? Belkide İtachi Danzou nun emrinde kök ambuda çalışmaktaydı ve dili mühürlendiği için hiç birşeyi anlatamadı.. Bunlar teori.. Gelelim 209. bölümün bize sunduğu nimetlere... Danzou kedi gibi dokuz canlı çıktı.. Sasuke bi kaç kez öldürmeyi başardı ama yok abi.. Herif Süper Mario gibi can toplayıpta gelmiş. Oyuna yeniden başlayıp duruyo.Geçen bölümden Danzounun bütün kolunun sharinganla kaplı olduğunu gördük..

 
Nasıl bi iğrenç bu yaa :D Tipe bak. Daha önceki bölümlerde Fuuton (Rüzgar Elementi) kullandığını gördük ama eleman rüzgarın tüm nimetlerinden faydalanıyo.. Dağ taş bırakmıyo ortalarda, kesiyo biçiyo.. bu arada Sasuke Raiton ve Katon u daha konohadayken kullanıyodu ama Naruto rüzgar elementini daha yeni öğrendi. :D Naruto bu tarz tekniklerle çok güçlü olabilirdi.. Adam Shurikene okuyo üflüyo Süper Shuriken elde ediyo :D

Suhurikenden konu açılşmışken Sasukede iyice Matrix e bağladı. Shurikenden ağır çekim geriye eğilerek kurtulmalar falan.. Tamam sharinganla gördün kurtulman gerekte herşeyi kesen kılıcı şekil olsun diyemi taşıyosun.. Neo çakması hareketler bunlar :D


Neyse Sasukeye fazla yüklendim. Severim keratayı :D Birazda iyi yönlerinden bahsedelim.. Şaka maka adam Danzouyo 2-3 kez öldürdü yani.. Ama Danzoununda kediliği tuttu.. 50 kere öldürsen yinede ölmem diyo adam..  Ama Sasukeden de beklenmedik bi hareket gelmedi değil.. "Kuchiyose No Jutsu". Madara bile bu tekniği ne zaman elde ettiğini bilmiyo. Çok ilginç.. Ama yılan çağırmasından iyidir.Yerlerde sürünmektense göklerde dalgalanmayı seçmiş.. Şahin in bir diğer espiriside gözlerinin keskinliği.. Sharingana gönderme yapılmış..

 Bütün kuchiyose ler konuşabildiğine göre Şahini ileride kim seslendiricek merak ediyorum. Bu bölümde Sadece Sasukeye Yardım etti..


Neyse gelelim Narutoya... Bu yaşadıklarının yükünü kaldıramayan Naruto hızlı bi flashback yaşayıp panik atak geçirdi.. Sasuke Danzou ile konuşurken ailesi ve İtachiyle ilgili bi flashback yaşamış ancak hiç bir şey olmamış gibi dövüşe devam etmişti.. :D Farka bak.. Naruto çok duygusal..

Panik olmak yerine biraz daha atak olman dileklerimizle finalimizi yapalım.. Final Sürprizi olarak Sasukenin öldürdüğü biricik abisi İtachinin ortaya çıkışını İtachi Fanlarına duyuralım.. Sasuke ile olan bütün dövüşünde sakinliğini koruyan Danzou İtachiyi görünce neden heyecanlandı? Nedeni İtachinin Sasukeden güçlü olması yada Danzouyu öldürme yollarını bilmesi olabilir mi? Danzounun kolundaki sharinganlar ne gibi sırlar saklıyor. Hepsi ve daha fazlası bir sonraki Naruto Shippuuden bölümlerinde.. :) 
Herkese Hayırlı Günler Dilerim...


Bizi Takip Etmeyi ihmal etmeyin..

(JunGetSu)

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Eleştirilerinizi Eksik Etmeyiniz..