29 Nisan 2011 Cuma

Naruto Shippuuden 209 Kritik...

Öncelikle bu yazıma başlamadan şunu belirtmeliyim ki eğer bölümü izlemediyseniz spoiler yemiş olacaksınız. Eğer mangadan takip ediyorsanız Lütfen yapacağınız yorumlarda bir sonraki bölüm hakkında bilgi vermeyiniz...


İlk olarak Danzoudan başlayalım.. Bu herif ne ayak la :D İyi adammı yoksa kötü mü? Konohanın iyiliğini mi düşünüyo? Bütün Uchiha kılanını katleden İtachi gerçektende Konohanın Ehtiyar Heyetinden mi emir aldı? Belkide İtachi Danzou nun emrinde kök ambuda çalışmaktaydı ve dili mühürlendiği için hiç birşeyi anlatamadı.. Bunlar teori.. Gelelim 209. bölümün bize sunduğu nimetlere... Danzou kedi gibi dokuz canlı çıktı.. Sasuke bi kaç kez öldürmeyi başardı ama yok abi.. Herif Süper Mario gibi can toplayıpta gelmiş. Oyuna yeniden başlayıp duruyo.Geçen bölümden Danzounun bütün kolunun sharinganla kaplı olduğunu gördük..

 
Nasıl bi iğrenç bu yaa :D Tipe bak. Daha önceki bölümlerde Fuuton (Rüzgar Elementi) kullandığını gördük ama eleman rüzgarın tüm nimetlerinden faydalanıyo.. Dağ taş bırakmıyo ortalarda, kesiyo biçiyo.. bu arada Sasuke Raiton ve Katon u daha konohadayken kullanıyodu ama Naruto rüzgar elementini daha yeni öğrendi. :D Naruto bu tarz tekniklerle çok güçlü olabilirdi.. Adam Shurikene okuyo üflüyo Süper Shuriken elde ediyo :D

Suhurikenden konu açılşmışken Sasukede iyice Matrix e bağladı. Shurikenden ağır çekim geriye eğilerek kurtulmalar falan.. Tamam sharinganla gördün kurtulman gerekte herşeyi kesen kılıcı şekil olsun diyemi taşıyosun.. Neo çakması hareketler bunlar :D


Neyse Sasukeye fazla yüklendim. Severim keratayı :D Birazda iyi yönlerinden bahsedelim.. Şaka maka adam Danzouyo 2-3 kez öldürdü yani.. Ama Danzoununda kediliği tuttu.. 50 kere öldürsen yinede ölmem diyo adam..  Ama Sasukeden de beklenmedik bi hareket gelmedi değil.. "Kuchiyose No Jutsu". Madara bile bu tekniği ne zaman elde ettiğini bilmiyo. Çok ilginç.. Ama yılan çağırmasından iyidir.Yerlerde sürünmektense göklerde dalgalanmayı seçmiş.. Şahin in bir diğer espiriside gözlerinin keskinliği.. Sharingana gönderme yapılmış..

 Bütün kuchiyose ler konuşabildiğine göre Şahini ileride kim seslendiricek merak ediyorum. Bu bölümde Sadece Sasukeye Yardım etti..


Neyse gelelim Narutoya... Bu yaşadıklarının yükünü kaldıramayan Naruto hızlı bi flashback yaşayıp panik atak geçirdi.. Sasuke Danzou ile konuşurken ailesi ve İtachiyle ilgili bi flashback yaşamış ancak hiç bir şey olmamış gibi dövüşe devam etmişti.. :D Farka bak.. Naruto çok duygusal..

Panik olmak yerine biraz daha atak olman dileklerimizle finalimizi yapalım.. Final Sürprizi olarak Sasukenin öldürdüğü biricik abisi İtachinin ortaya çıkışını İtachi Fanlarına duyuralım.. Sasuke ile olan bütün dövüşünde sakinliğini koruyan Danzou İtachiyi görünce neden heyecanlandı? Nedeni İtachinin Sasukeden güçlü olması yada Danzouyu öldürme yollarını bilmesi olabilir mi? Danzounun kolundaki sharinganlar ne gibi sırlar saklıyor. Hepsi ve daha fazlası bir sonraki Naruto Shippuuden bölümlerinde.. :) 
Herkese Hayırlı Günler Dilerim...


Bizi Takip Etmeyi ihmal etmeyin..

(JunGetSu)

27 Nisan 2011 Çarşamba

Öyle Boş Boş Düşünürken...

              Öyle boş boş düşünürken bir anda saçmalamaya karar verdim. :) Hani anime seviyoruz da neden birbirimizi sevemiyoruz? Bakıyorum fansub grubları birbirine çamur atıyo, Kendi içlerinden dağılanlar ve kapananlar.. Anime dendiğinde akıllara çocuk çizgi filmi gelmesinin nedeni acaba bu çocukça davranışlar mı? Hani yetişkinler için animelerdi bunlar? Neyse çokta umrumdaydı :D 




 Ancak herkes kalitesini birbirlerine çamur atarak değilde başarılı çalışmalar yaparak kanıtlasa.. Ne güzel olurdu.. Neyse geçelim bu konuyu :)


             Sitemizin ismi Anime Günlüğü... Günlük tarzı paylaşımlar keyfimize göre anime, manga ve çizgi roman falan filan.. Kimseyle rekabet kaygısı olmayan, kimseye çamur atmayan, kimseden korkmayan, birilerinin çalışmalarını onlar izin verdikleri sürece kullanan ancak özgünlükten taviz vermeyen bi ekibiz... İnsanların emeklerini ve fikirlerini önemser, aynısını başkalarından da bekleriz.. Şimdi bunları neden yazıyorum. Öyle yada böyle bu alemin bi parçası olucaz. Sevenlerimiz yada bizden hoşlanmayan insanlar olucak. :) Birileri bizi eleştiricek ve İnşAllah ta eleştirirsiniz. Bize saygı duyularak yapılan her eleştiri atacağımız adımlar için yeni basamaklar oluşturucaktır. :) Belki bize fikirler vericek, belkide yeni projelerin temelini oluşturacak bu eleştirileri hepimiz sabırsızlıkla bekliyoruz. Ancak eleştirininde püf noktası eleştirdiğiniz kişiye saygı duymaktır. Bence mükemmel değiliz, olmadık, olamayızda. Çünkü mükemmellik her zaman daha fazlasını istemek, durmadan çaba göstermektir.. Huh! Saçmalayayım dedim ve sözümü tuttum sanırım :D Uzun lafın kısası Bizi sevin, Takip edin, yol gösterin, destek verin. :D Kucaklayın bizii.. :D 




Yaa nasılda sevgiye aç bi ekibiz biz böyle :D 




            Neyse yaa Sanırım bu yazıda bana ayrılan sürenin burda sonuna geldim. Sizden son bi ricam olucak... Emek harcayıp sizler için hazırladığımız çalışmalarımız için ufak bi eleştiriyi, yorumu çok görmeyin.. Bizim gelişimimiz sizin varlığınızla mümkündür. Böylede konuşmanın sonunda ciddileşir, ağırlığımı koyarım :P  Bu konuşmadan sonra umarım tipimiz aşağıdaki gibi olmaz :P




Herkese Hayırlı Geceler Dilerim (Saat )23:26




Profesyonel AnimeSever Kardeşiniz Anime Günlüğü Yazarı
    (JunGetSu)





                

15 Nisan 2011 Cuma

AnimeGunlugu.Com Anime Alemine Hayırlı Olsun...

Evet Arkadaşlar... Bundan sonra yayınlarımıza 





 isimli domainimizden devam edeceğiz... Hepimize Hayırlı Olsun...

13 Nisan 2011 Çarşamba

Naruto Shippuuden: Blood Prison




Biz daha 4.filmini izleyemeden Naruto nun yeni filmi Blood Prison un 30.07.2011 Tarihinde Japonyada vizyona gireceği haberini aldık şok olduk. Filmden gelen ilk görüntülerden anladığım kadarıyla bu bizim Naruto Raikage ile kapışıyo ve sonuç olarak hapse düşüyo. Naruto muhtemelen Sasukeyi korumak için Raikageye dalmıştır :D Çok şekil bi fragman açıkçası. Çok umut vaadeden bi film olacağa benziyo. yeni ekran görüntüleri geldikçe bu konuyu yeni başlıklar altında daha ayrıntılı tabiiki ele alıcaz.. 



Shippuuden in 5. filmi olan Blood Prison için ilk görüntüler...






Not:Haberimi Filmin Resmi Sitesinden alıntılar kullanarak hazırladım. (ResmiSitesi)
Not2:Filmi güzel yorumlayan ve benide heyecanlandıran AnimeMangaTr Adminlerinden bedifeci ye teşekkür ederim... :))


(JunGetSu)

12 Nisan 2011 Salı

Naruto Shippuuden: The Lost Tower

Japonca Adı:
Gekijōban Naruto Shippūden: Za Rosuto Tawā


İngilizce Adı:
Naruto Shippuuden: The lost Tower

Japonyada Çıkış Tarihi:
31 Temmuz 2010

Japonyada Dvd Çıkış Tarihi:
Nisan 2011

  Evet sevgili AnimeSeverler. :) Doğla olarakta Naruto severler...  Naruto Shippuuden: The Lost Tower Japonyada  31 Temmuz 2010 Tarihinde Sinemalarda yerini almıştı. Dvd çıkış tarihi de Nisan 2011 olarak açıklanmıştı. Yani çok kritik bi aydayız. :)

 Herşeyden önce filmle ilgili herkesin bildiği konulardan bahsedelim. Naruto bir düşmanla savaşırken bir şekilde geçmişe dönüyor. Babası 4. Hokagenin dönemine.. 4. Hokake hakkında Konoha nın en güçlü ninjası olduğundan ve  başka hiç bi bilgiye sahip olmadığımızdan bu film çok önemli bilgiler içeriyor olmalı. Kendisi ile ilgili bilgiler Kakashi Gaiden ve Shippuuden 199-200 bölümlerinde verilmiş olmasına rağman bence yetersizdir... Ayrıca manganın 440. bölümünde Naruto 8 kuyruk olduğunda özel bir teknikle ortaya çıkıp 9 kuyruk olmasını önlemiş ve Narutoyla kısa bir konuşma yapmıştır. Babası olduğunuda Naruto burda öğrenmiştir... 4. Hokage Minato Namikaze ayrıca oğlu Narutonun en çok kullandığı teknik olan Rasenganında yaratıcısıdır.. 
3. Büyük Ninja Savaşı sırasında diğer Ninja köyleri Shinobilerine Konaha’nın Sarı Yıldırımını gördüklerinde kaçma emri vermiştir. 



Özel mühürlenmiş Kunai’ler fırlatarak Flying Thunder God Techinique’yi geliştirmiş ve uygulamıştır.(Bıçağı attığı yerde birden belirebilme yeteneği) . Bu tekniği yüzünden Konaha’nın Sarı Yıldırımı lakabını almıştır. Hızından dolayı yıldırım sarı saçlı olduğundan  sarı lakabını almıştır.
 
Bu filmle birlikte bilmediğimiz neler çıkıcak merakla bekliyorum :)







Ve Fragman...





[JunGetSu]

3 Nisan 2011 Pazar

Türk Kızılay'ından Tsunami ile felakete düşen Japonya'ya İnsani Yardım Kampanyası!

http://www.kizilay.org.tr/


Günlerdir  Japonya'nın içinde bulunduğu duruma  üzüntü duyuyordum ve günlükte bir şekilde nasıl destek olsam diye düşünüyordum. 
Türk Kızılayımızın yapmış olduğu İnsani Yardım kampanyasını görünce burdan sizlere de  bildirmek istedim. Yüce Mevlam hepimizi böyle felaketlerden korusun Allah'a emanet olun.