30 Aralık 2011 Cuma

Naruto Shippuuden fillerin sonu 243 te heycan başlıyor!





















Bana derler Hachibi
8 kuyruğum vardır
Sekizi de birbirinden avare
Yetti artık bu filler 
İşte sahne sırası bende yeaah!

Hepimize hayırlı olsun :D 





Evet en sonunda o bitmek bilmeyen filler sona erdi 243 le birlikte heyecan dolu  çok harika bölümler seyredeceğiz inşallah. Görüşmek üzere, Allah'a emanet olun...

7 Aralık 2011 Çarşamba

High School Of The Dead

High School Of The Dead Op Full

Powered by mp3skull.com


Selam bu  animeye artık kıysısından köşesinden bulaşmayan kaldı mı hala bilmiyorum ama, 2.sezonunu beklediğimiz şu  günlerde  daha henüz animesine ve mangasına bulaşmamış ya da kararsız kalmış arkadaşlar için  geniş bir tanıtım hazırlamaya çalıştım umarım hoşunuza gider hepinize bol  anime ve mangalı güzel günler dilerim.



High School Of The Dead 
(manga)


Diğer Adları:  学園黙示録 , Gakuen Mokushiroku 
Tür: Aksiyon, Gerilim, Doğaüstü Güçler, Ecchi
Cilt Sayısı: 7+ Devam Ediyor
Yayım Tarihi: 01/03/2007
Yayınevi/Dergi: Dragon Age, Fujimi Shobo 
Yazar/Çizer(Manga-Ka): Daisuke SATOU, Shoji SATO (manga artist)



High School Of The Dead 
(anime) 


Diğer Adları:  学園黙示録 , Gakuen Mokushiroku
Tür: Aksiyon, Gerilim, Doğaüstü Güçler, Ecchi 
Bölüm: 12 
 Ülke: Japonya
Firma/Stüdyo: Mad House Studios 
 Yönetmen: Araki Tetsurou 
Orijinal Eser: Daisuke SATOU, Shoji SATO (manga artist)
Müzik: Wada Takafumi 
Kategori: Tv Serisi 
Yapım Yılı: 2010
Karakter Tasarımı: Tanaka Masayoshi  
Serinin Kompozisyonu: Kuroda Yousuke
Baş Animasyon Yönetmeni: Tanaka Masayoshi, Ochiai Hitomi




 
İlk önce şunu belirtmek istiyorum ki anime ile mangasını karşılaştırmayacağım. İkisi de birbirinden farklı mecralar, bırakalım farklı farklı takılsınlar ne diye karşılaştırmaya çalışalım ki Allah Allah :)

Fujumi Akademisi öğrencisi Komuro Takashi, okulun bahçesine doğru bakarken birden yabancı birinin okul kapısına vurduğunu görür ve öğretmenlerin olaya müdahale ettikleri sırada  yabancı adam tarafından öğretmenlerden birinin aniden kanlar içinde yere düştüğünü ve o da aniden yanında ki öğretmenin boynundan ısırdığını görmesiyle şoka uğrar.Hemen sınıfa girerek çocukluğundan beri sevdiği kızı okuldan uzaklaştırmaya karar verir ve en yakın arkadaşı da onlara katılır. Sınıftan ayrıldıkları sırada “onlar” dan artık her yerde olduklarını görürler.Bir an önce ne olup bittiğini anlamak için  okulun çatısında ki gözlem evine doğru kaçmaya başlarlar. Ve böylece aksiyon dolu hikâyemiz başlar.




 Peki nedir bu “onlar” denen önüne gelen her insana saldıran şey? Bildiğimiz gibi aslında “onlar” diye geçen varlıklar zombilerdir. Sebebi bilinmeyen ölümcül bir hastalık sonucu insanların ısırılanları zombiye dönüşmektedir ve sadece kafalarından öldürücü darbe aldıkları vakit ölmekted…-pardon zaten ölüler şöyle diyelim biz- kafalarından aldıkları darbeler sonucunda durdurulmaktadırlar.

 

Daisuke SATOU, Shoji SATO ‘nun emeklerinden meydana gelen High School Of The Dead  aksiyon ve ecchi sahnelerinin önde olduğu keyifli bir yapımdır. İlk manga olarak yayın hayatına başlayan ve 7.cildi ile devam eden seri daha sonra 12 bölümlük animesini de hayranları ile  buluşturmuştur. Hikâyenin temel konusu anime ve mangada büyük çoğunlukla aynı olsa da arada bazı yerler farklılık göstermektedir.


Göze hoş gelen çizimlerini animede de başarılı bir şekilde uyarlayan ekibin mangası Fujimi Shobo tarafından basılan Dragon Age adlı manga dergisinde yayınlanmaktadır. Animesi ise Mad House tarafından yapılmıştır.













High School Of The Dead’in müzikleri de seriye çok iyi ayak uydurmakla birlikte hareketli açılış şarkısı insanı çok iyi havaya sokmayı gayet iyi başarmaktadır. Özellikle de animenin gelişen olay seyrine göre çalmaya başlayan her bölümde ki birbirinden farklı aksiyon, duygusal, gerilim yüklü kapanış şarkılarıyla da diğer anime serilerinden ayıran güzel bir özelliği olarak sayabiliriz.






Son olarakta mangasının geçtiğimiz Nisan ayında tekrar devam etmesiyle birlikte, yine Nisan ayının sonunda çıkmış olan ve daha önce de bu sayfalardan sizlere duyurduğumuz konu olarak vasat ama ecchinin tavan yapmış olan OVA sından sonra büyük bir hevesle 2.sezonunun çıkacağını da bu OVAnın sonunda duyurduklarını tekrar hatırlatıp karakterlerimizi kısaca tanımaya geçelim.


 































































































Eğer kararsızlığınız bu yazının sonunda gittiyse ya da  bu aksiyon dolu animeyi arşivleyip tekrar seyretmek istiyorsanız sizi hemen aşağıya alalım o zaman. Hepinize şimdiden iyi seyirler...


























[NY] High School Of The Dead Bölüm 1

[NY] High School Of The Dead Bölüm 2

[NY] High School Of The Dead Bölüm 3

[NY] High School Of The Dead Bölüm 4

[NY] High School Of The Dead Bölüm 5

[NY] High School Of The Dead Bölüm 6

[NY] High School Of The Dead Bölüm 7

[NY] High School Of The Dead Bölüm 8

[NY] High School Of The Dead Bölüm 9

[NY] High School Of The Dead Bölüm 10

[NY] High School Of The Dead Bölüm 11

[NY] High School Of The Dead Bölüm 12






31 Ekim 2011 Pazartesi

~~Sarılmanın Önemi~~



Ayrılık sahnelerinin Japonlar için çok özel bir önemi vardır.

Pek çok kültürde gövde, insanın zırhıdır.

Ama Japon kültüründe insanın zırhı gövde değil, "sırt"tır.

Savaşta birine arkadan saldırmak, Japon kültüründe çok aşağılık olarak görülen bir harekettir.

Bunun tam tersi ise, yani arkadan "sarılmak", yine çok yoğun bir "mahremlik" duygusu, çok özel bir aşk anlamı verir.

Fotoğraf: Elfen Lied
Karakterler: Kouta & Lucy

Bu bilgiyi bize bölüm sonlarından birinde vermiş olan, www.sekerkizcandy.com'da Candy'yi Türkçeye çeviren ablalara teşekkür ederim.
Aynı zamanda son zamanlarda bitirmiş olduğum Paulo Coelho'nun Aleph (Elif) adlı kitabında da "sarılmak"la ilgili görmüş olduğum bir paragraf çok hoşuma gitmişti:

""Şu an sadece sarılmaya ihtiyacım var," dedim ona. İnsanlık kadar eski olan bu hareket, iki vücudun kavuşmasından çok daha fazlasını ifade eder. Sarılmanın anlamı şudur:
Sende bir tehlike sezmiyorum, yanında olmaktan korkmuyorum, rahatlayabilir, kendimi yuvamda hissedebilirim, beni koruyan ve anlayan birisi var.
Bizde birine isteyerek her sarıldığımızda, ömrümüzün bir gün uzadığına inanılır."



Fotoğraf: Nodame Cantabile - Live Action TV Show
Oyuncular: Ueno Juri & Tamaki Hiroshi

Bu yazıyı okuduktan sonra sevdiklerinize gidip sıkı sıkı sarılın :)
Mina-san, ki-o-tsukete. Mata ne! (Kendinize iyi bakın millet, görüşmek üzere)

19 Ekim 2011 Çarşamba

Hakkari Çukurca ve Yüksekova da hain saldırı 26 vatansever gencimiz ŞEHİT!


Hakkari'de son yılların en ağır terörist saldırısı düzenlendi.
Yüksekova ve Çukurca'daki eş zamanlı terör saldırılarında çok sayıda asker şehit oldu. İlk bilgilere göre saldırılarda 26 şehit, 18 yaralı olduğu belirtiliyor.
Gece 1'de başlayan çatışmalar iki ayrı bölgede, Yüksekova ve Çukurca'da yoğunlaştı. Teröristler tarafından aynı anda 8 ayrı hedefe saldırı düzenlendi. Çatışmalar sabah 5'e kadar sürdü.

Saldırıya uğrayan askeri birliklerin çoğu sınıra yakın bölgelerde bulunuyor. Teröristlerin saldırıyı gerçekleştirdikten sonra Irak'a kaçtığı ifade ediliyor. Teröristlerin kaçış istikametleri vuruluyor.
SAVAŞ UÇAKLARI HEDEFLERİ VURUYOR
Çatışmalar yer yer sürerken, bölgeye sabah saatlerinde hava destekli bir operasyon başlatıldı. Operasyonlar bölgede yoğun olarak devam ediyor.
Diyarbakır'dan kalkan savaş uçakları Kuzey Irak'taki hedefleri vuruyor.
REUTERS: ASKERLER KUZEY IRAK'A GİRDİReuters haber ajansı, Türk askerlerinin sıcak takiple Kuzey Irak'a girdiğini duyurdu. Reuters, askerlerin sınırdan 3-4 km içeri girdiğini kaydetti.

Haberin devamını siteden okuyabilirsiniz.
Kaynak: ntvmsnbc.com

YETER!... Valla sabah sabah artık söylenecek laf kalmadı yıllardır çekilen bu acı yeter! 26 tane vatan seven genç sırf vatanı uğruna üç beş İTin yüzünden bizim için yok artık. Biz ne yapıyoruz peki yok sigara zammı yok fatmagül yok bilmem ne. Artık söylencek söz bulamıyorum içimde sadece derin ve keskin bir üzüntü var.Yüce Rabbim tüm şehit ailelerine dayanma gücü versin İnşallah.

11 Ağustos 2011 Perşembe

SOMALİ'DE DOĞMAK SUÇ MU? LÜTFEN BAĞIŞ YAPIN!!

Rabbim insanoğlunu açlık ve sussuzlukla asla sınamasın inşallah;
Birçok resim eklene bilirdi yazıya başlanmadan önce,birçok derin cümlede kurula bilirdi aslında.Biz bunların hiç birini seçmedik.Şu ramazan ayında sadece birkaç saat oruçlu kalırken ne hisettiğinizi düşünüp bunu günlere uzatın.Açlık bu başka birşey değil.Bir annenin kendi canından ödün verip çocuğu için ölüme atlaması içten bile değildir , gelin görün ki kendi evladına aş bulamayan bir annenin durumunu eminim ki şuan hiçbirimiz anlayamayız.Bir kardeşinizin veya aile ferdinizin karşınızda açlıktan eridiğini düşünün (Allah göstermesin).
Çokta uzata biliriz bu yazıyı ama kelimelerin kifayetsiz kalıp , insan düşüncesinin mantığa ermediği zaman vardır ya işte öyle bir zamandayız.Bu nedenle sizden ricam herkes gücü yettiği kadar elinden geleni yapsın.Gerekli bilgileri aşağda vereceğim ama ondan önce bu unsurların yanında neden Somali'ye gerekli desteği sağlamamız gerektiğinin bir ufak ayrıntısını daha açayım.İşte o ayrıntı.

NEDEN SOMALİ


. Mekke müşriklerinin zulmünden hicret eden SAHABEYE kollarını açtığı için... (Habeşistana hicret eden Müslümanlar bugünkü Somali topraklarında bulunan ZEYLA şehrinde kalmışlardı)
· Medineden önce islamla tanıştıkları için..
· Asırlarca sömürülen köleleştirilen, kimliksizleştirilen bir halkın yanında olmamız gerektiği için orayı seçtik.
· 2 çocuğunu kucağına alıp 700 kilometreyi bir lokma ekmek için yaya kateden müslüman annelerin yaşadığı bir ülke olma özelliğini henüz koruduğu için Somaliyi seçtik.


Bu insanlarımıza yaşamak için ışık olalım


H.Yusuf ALAGÖZ
ABTEAM VE ABSHELL SİTELER BAŞKANI


Alıntı:
Yardım kampanyası hakkında detaylı bilgi almak ve bağışta bulunmak isteyen vatandaşlarımız, Türk Kızılayı’nın ücretsiz bilgi ve bağış hattı olan 168’i arayabilecekler. Yardımseverler, kampanya için özel olarak açılan banka hesap numaralarından ve Türk Kızılayı’nın resmi internet sitesi, www.kizilay.org.tradresine girerek bağışta bulunabilecekler.


Banka: Tüm bankalardaki Türk Kızılayı hesabı


İnternet: www.kizilay.org.tr


Telefon: 168 ücretsiz bağış ve danışma hattı


PTT: 2868 numaralı Türk Kızılayı posta çeki


Kızılay: Tüm şubeler


SMS yoluyla: Tüm operatörlerden 2868’e boş mesaj atarak 5 TL’lik bağış yapılabilir.


Türk Kızılayı Mutfak Seti+Gıda Kolisi bağışı için: 200 TL’lik bağış ile 5 kişilik bir ailenin bir aylık ihtiyaçları karşılayabilirsiniz.


Ayrıca her türlü ayni bağış için 168 ücretsiz bağış hattımızla irtibata geçebilirsiniz.

Alıntı:
SMS İLE YARDIM


AFRİKA yaz 5601 - (Diyanet)
AFRİKA yaz 2868 - (Kızılay)
AFRİKA yaz 3072 - (İHH)


NOT : Her sms 5tl
DESTEK VEREN SİTELERİMİZ: 


En iyi Naruto Shippuuden Açılışı Anketimizin Kazananı!


Selam arkadaşlar herkese Hayırlı Ramazanlar dilerim öncelikle. Hani Bir ay kadar önce bir anket açmıştık ve sizde bizleri kırmayıp katılmıştınız işte o anketimizin galibinin orjinal klibi ile sizlere sunuyoruz. Oy veren herkese teşekkürler afiyetle yiyiniz efenim Allah'a emanet olun ;)



29 Haziran 2011 Çarşamba

Anime Günlüğü Soruyor: Sizce En İyi Naruto Shippuuden Açılışı Hangisi?

Naruto Shippuuden 1.Açılış: Hero's Come Back!



Naruto Shippuuden 2.Açılış: Distance



Naruto Shippuuden 3.Açılış: Blue Bird


Naruto Shippuuden 4.Açılış: Closer



Naruto Shippuuden 5.Açılış: Hataru no Hikari (Sha la la)


Naruto Shippuuden 6.Açılış: Sign


Naruto Shippuuden 7.Açılış: Toumei Datta Sekai



Naruto Shippuuden 8.Açılış: Diver



Naruto Shippuuden 9.Açılış: Lovers





 Evet sorumuz gayet basit.Sizden tek bir ricam var olaki bu hazırlanmış kliplere kalıpta oy atmayınız :) Tamam aralarında hakkatten çok güzelleri de var ama burda ön planda tutmak istediğimiz müzikler. Buna göre atarsanız seviniriz ayrıca bu konuya da görüşlerinizi bildirirseniz bizi çok mutlu edersiniz. Buyrun afiyet olsun Allah'a emanet olun.

3 Haziran 2011 Cuma

Naruto Shippuuden biraz günceli yorumlayalım..

Son bölümde Sasuke terminatör moduna geçti. Önüne geçeni öldürmeye çalışıyo. Takım arkadaşıymış, sensei miş, dost düşman dinlemeden.. Türkler bilir "Bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olunur." Sasukede ise harf öğretmenin bedeli ölüm. Önce ikinci sensei Orochimaruyu öldüren Sasuke şimdide gözü ilk Sensei Hatake Kakashiye dikti.  Allah bi göz vermiş ya adama çöp kaçsa teknik çıkıcak. O kadar gözle oynarsa sonunda takar hipermetropları benim gibi. Nedir abi Mangekyo Sharingan, kullanıldıkça gözün görüşünü yitirir, Sasuke şu an 5 numara hipermetrop :D




Gözünden kan falanda gelir böyle havalar "bak kan ağlıyorum" misali..  Neyse Sasuke terminatörlüğe devam ededursun, Sakurada 7. takımın en güçsüzü olduğunu kabul etmeyip Sasukenin peşinden gitmeye çalışmazmı.. Abi komple 7. takım havalara girdi.. Efsanevi Senninler tarafından eğitildiler diye nedir bu havalar. Finalde bir baş karaktere yakışır şekilde giriş yapan Naruto Sasukeyi öldürebileceği gerçeğine kendi bile inanmayan Sakurayı kurtardı.. Jiraiya yaşasaydıda bu sahneyi görseydi..





Kakashidede element bitmiyo. Konohanın en baba karakterlerinden Kakashi Orjinalden Sharinganlı Sasukenin karşısına çıkıyo.. Gayette iyi kullanıyo Mangekyo Sharinganı.. Ama göz eksiği var işte..

Bu arada söylemeden edemeyeceğim Sasuke hakkındaki bi gerçek var.. Çok önemli..
Alttaki resimdende anlaşılacağı üzere Sasuke İpana kullanıyor. Sasuke fanlarına duyrulur.. :D :D


Son olarak takım arkadaşlarını uyutan Sakura aynı karışımı neden Sasuke üzerinde uygulamadı tartışma konusu.. Belki Sasuke köye dönmüş doğru yolu bulmuş olurdu :D


Ya şu yazdığım yazıyı okudumda Narutoyu ve Sasukeyi çok seven biri olarak ne kadarda zalimim :D Neredeyse zalimlikte Sasukeyi geçebilirim :D Kendimle gurur duydum :D

Tren geeelir hoş geelir! Leey leey lübü lübü ley!

Selam sevgili günlük takipçileri nasılsınız? Geçmiş Regaip Kandiliniz mübarek olsun.

Şimdi bu mesaja başlama niyetimi anlatayım ilk önce kısmetse kalemimiz döndüğü kadar günlerdir burda sizleri sadece Saeko'nun  karşılamak zorunda olmasını açıklamak niyetindeyim.
Ekip olarak kimimizin finalleri, kimimizin çeşit türlü işleri sınavları ve benimde çok şükür yeni bir işe başlamış olmam sebebiyle biraz durağanlaştık mecburen. Ha bu tarz bahaneleri oldum olası bende sevmiyorum ama yine de  yazayım dedim. Az da olsa neden güncel yazı veremediğimizin sebebini anlatmış olabiliriz İnşallah.




Öhöm! bu sefer günlümüzün görseli olarak The World God Only Knows adlı animemizde çıkan bu yeşil saçlı hanımefendiyi  konuk ediyoruz gördüğünüz gibi :P
Bu dili görünce yine saçmalayacağımızı sanmayın yazıyı yazmayı düşünürken bu resim aklıma geldi, yani tamamen tesadüf eseri onu belirteyim.

Neyse ilk olarak en hızlı ve basit iş olduğu için günlüğümüzün Haziran ayı arka planını şu an gördüğünüz altlarında bezle dolaşan Naruto ve Sasukeli bir resmi koyduk umarım  beğenirsiniz. Ayrıca bu arka planlar hakkında da  lütfen  yorumlarınızı belirtirseniz  çok memnun oluruz. Tabi sadece  arka plan hakkında değil, Anime Günlüğü hakkında her konuda tüm yapıcı eleştirileri ve yorumlarınızı bekliyoruz.Bu arada özellikle yapıcı dedim ama yapıcı olmayan eleştirilere de açığız lakin usturuplu bir şekilde  ağızlarının payını verip  geri iade etmesini de biliriz o ayrı neyse.

Başlarken dediğim gibi şu aralar biraz yoğunum maalesef iş+e-dergi yazarlığı+manga balonlama vb. üçlemesinden fırsat bulup güzel bir anket  ile yeni harbi güncel yazımızı sunacağız sizlere İnşallah.her ne kadar yoğun olsakta  halimize çok şükür tabi ki bunlar tatlı yoğunluk.

...vee trenimizin son vagonuna geldiğimiz sırada da Haziran ayı ve sonrasında Allah kısmet ederse çok güzel günceller ile  karşınıza çıkmaya can atıyoruz.Şimdilik benden bu kadar Allah'a emanet olun. 



17 Mayıs 2011 Salı

Çok Beklediğimiz High School Of The Dead Ovası



Evet başlıkta da dediğimiz gibi özellikle kendi adıma konuşacak olursam o kadar heyecanla bekledim ki anlatamam. Daha öncede sizlere Anime Günlüğü olarak bu ovanın haberini vermiştik ve sağolsun Nippon Yume ekibi sayesinde güzelce seyretme şansımız oldu.Ama maalesef Ova tam bir hayal kırıklığı oldu serinin hayranları için.Gerçi ecchi sevenler içinse tam bir patlama olmuş olabilir.

 

Ovayı kısaca anlatmak gerekirse kahramanlarımız nehrin kenarında ki ıssız ve "Onlar" dedikleri zombilerden uzak ve güvenli gördükleri bir adaya çıkarlar.Çok acıkmaları sonucunda tutmuş oldukları balıkları pişirmek için yaktıkları ateşte bir sorun vardır. Ateşe yanması için attıkları  kafa buldurup sanrı ve halüsülasyon gördüren bir bitkinin yaydığı kokusunun etkisi altında kalmaları ve erotik sanrılar görmeleri ile ovamızın ana konusu başlar.






Açıkçası ben bu ovanın birinin hikâyesi gibi zombilerle savaşacakları ya da ilk sezonda gösterilmeyen ama o ilk anlarda ki zamanları anlatan bir hikâye anlatımı bekliyordum. Lakin ecchinin tavan yaptığı bir Ova gelince hayaller suya düştü tabi.





 
Koca Ova da doğru dürüst zombi bile göremedik ama 2. sezon hakkında çok önemli bilgi edinmiş olduk. Sonlara doğru Alice chanın "mataa neee" diye ovayı bitiren konuşmasında devamının geleceğini söylemiş bulunuyor. İşte Ovada ki en güzel haber bu olsa gerek. 2. sezon ise takip ettiğim bazı sitelerde Sonbahar döneminde geleceğine dair bilgiler edindim ama daha tam tarihi kesin değil tabi.



02.04 günceli ile karşınızda olduk efenim Günlüğümüzün sayfalarını çevirmekten eksik olmayın görüşmek üzere Allah'a emanet olun.
Jaa Ne...






8 Mayıs 2011 Pazar

RideBack



Diğer Adları:  ライドバック, RideBack
Tür: Mecha, Aksiyon, Bilim Kurgu
Bölüm: 12
Ülke: Japonya
Firma/Stüdyo: Mad House Studios
Yönetmen: Atsushi TAKAHASHI
Orijinal Eser: Tetsuro KASAHARA
Müzik: Wada Takafumi
Kategori: Tv Serisi
Yapım Yılı:  2009
Karakter Tasarımı: Satoshi TAZAKI
Dizayn: Satoshi TAZAKI


 Ü
nlü ve çok başarılı bir balerin olan Ogata Rin seyircilerin hayranlıklarıyla seyrettikleri gösterisi sırasında ayak bileğinden çok ciddi şekilde sakatlanır. Rin’in başına gelen o talihsiz kazadan sonra kendini adamış olduğu baleyi bırakmış olsa da, hayranları onu bırakmamış ve nerde görseler sürekli “baleye devam edecek misin?” tarzında sorularla sıkmaktadırlar.
Okulda ki sıradan bir günde yine kendisinin büyük bir hayranı olduğunu söyleyen bir kızla karşılaşır ve soru yağmuruna tutar. Artık bu sorulara olan sessizliğini koruyamayacak duruma geldiğini anladığı tam o sırada yakın arkadaşının sayesinde oradan kaçmayı başarır. Bu tarz olaylardan iyice bunalmış bir şekilde düşünceler içerisinde yağmur altında eve doğru yürürken, önünde ki garajın içinden gelen tuhaf sesler dikkatini çeker ve birden kocaman metal bir çift kolun garaj kapısını tutmasını görünce şok olur. Gördüğü şey bir insanın kullandığı dev kolları olan motordur. 

 
Daha henüz olayın şokunu üstünden atamamışken şaşkınlık içerisinde gayri ihtiyari garajın içine bir göz attığı sırada aniden şimşek çakar ve kendisini birden o garajın içinde buluverir. Loş bir ortamı olan garajın yanıp sönen lambasının izin verdiği kadar etrafı incelemeye çalışır. Tekrar şimşek çaktığı sırada ise tüm ihtişamı ile RideBack RV Tip L Fuego’yu görmesiyle adeta büyülenmişe döndüğü anda içerden aniden biri çıkar ve selam verir. Rin neye uğradığını şaşırır fakat bu gizemli motorların bulunduğu yerin aslında RideBack Kulübü olduğunu öğrenir.  



Rin’i karşılayan kulübün teknik sorumlusu neden RideBack’i denemediğini sorar ve üstüne çıkmasını ve hazır yağmur dinmişken dışarıda denemesini söyler. Rin bu sürüş sırasında enteresan bir şekilde tekrar dans edebileceğini düşünür ve o yıllarda ki duyguyu Fuego’nun üstünde tekrar yaşar. Ve böylece Ogata Rin’in Fuego ile RideBack macerası başlamış olur.



  Ünlü Mad House’un elinden çıkan RideBack çeşit türlü duygulara hitap eden güzel bir anime serisidir. Karakter tasarımlarından tutunda tüm çevreyi en ince ayrıntısına kadar çok güzel bir şekilde tasvir edilmiştir. Özellikle o uçuşan kiraz çiçekleri çok hoşuma gitti görülmeye değer valla.




Tüm seri boyunca RideBack’lerin o kıvrak hareketleri çok hoşunuza gidecek,  seri ilerlediğinde de  aksiyon dozunu da  iyi serpiştirmiş olduklarını görecek ve RideBacklerin savaşı hoşunuza gidecektir.



RideBackte ki o incecik kendi boyutunun on katı ekran çıkartabilen harika cep telefonlarına da hayran kaldım doğrusu gerçekte de öyle güzel telefonlar olsa süper olurdu. Serinin müziklerine değinecek olursak eğer,  açılış müziği normal seviyedeyken, RideBack’in kapanış müziğini seslendiren Younha’nın Kioku parçasına ise bayıldım valla kesinlikle tavsiye ederim.


Sonuç olarak benim için efsane serilerden olan bu animeyi kesinlikle tavsiye ederim. 






...ve son olarak Younha'nın seslendirdiği o güzel RideBack kapanış parçası Kioku.





Tercihim sadece Younha'nın söylemesi tabi öyle daha güzel oluyor ama bu da hoş olmuş.

5 Mayıs 2011 Perşembe

Naruto Shippuuden: The Lost Tower



Herkesin merakla beklediği movie sonunda Türkçe Fansublandı.. :) Animeİndir fansubtan izlediğim anime film açıkçası hiçte beklediğim gibi değildi.. Yellow Flash ı ve onun sırlarını görmeyi bekliyodum ama aralarda gelip son anda Naruto yu kurtarmak ve final tekniğine yardım etmek dışında pekte bi işe yaramadı.. Temel olarak Naruto bi düşmanıyla savaşırken geçmişe gidiyo ve klasik bir final gibi geçmişten döndüğünde herşeyi unutuyo.. Ama tabii yazarlarada hak veriyorum. Naruto kim Minato kim. Narutoyu baş kahraman yapmak için Minatoyu geride bırkmaları gerektiğini anlıyorum. Yinede özel jutsular beklerdim..


Jiraiyayı çok kısa bi sahnede gördük.. :) Rasenganı kullanışını.. Onun dışında hala ölü..


Film hakkında çokta açıklama yapmak istemiyorum seyretmeyenler için spoiler vermiş olmayayım diye. Ama beklentilerimin altında bi filmdi diyebilirim. Kakashi aynı Sasuke nin küçüklüğü :D
Neyse çıkışını duyurduk.. Animeİndir fansubtan indirip izleyebilirsiniz.. Henüz Hd çıkmadı ama çok çok merak edenleri idare edebilecek bi görüntü ile fansub yapılmış..


Herkese Hayırlı Günler Dilerim..


(JunGetSu)

29 Nisan 2011 Cuma

Naruto Shippuuden 209 Kritik...

Öncelikle bu yazıma başlamadan şunu belirtmeliyim ki eğer bölümü izlemediyseniz spoiler yemiş olacaksınız. Eğer mangadan takip ediyorsanız Lütfen yapacağınız yorumlarda bir sonraki bölüm hakkında bilgi vermeyiniz...


İlk olarak Danzoudan başlayalım.. Bu herif ne ayak la :D İyi adammı yoksa kötü mü? Konohanın iyiliğini mi düşünüyo? Bütün Uchiha kılanını katleden İtachi gerçektende Konohanın Ehtiyar Heyetinden mi emir aldı? Belkide İtachi Danzou nun emrinde kök ambuda çalışmaktaydı ve dili mühürlendiği için hiç birşeyi anlatamadı.. Bunlar teori.. Gelelim 209. bölümün bize sunduğu nimetlere... Danzou kedi gibi dokuz canlı çıktı.. Sasuke bi kaç kez öldürmeyi başardı ama yok abi.. Herif Süper Mario gibi can toplayıpta gelmiş. Oyuna yeniden başlayıp duruyo.Geçen bölümden Danzounun bütün kolunun sharinganla kaplı olduğunu gördük..

 
Nasıl bi iğrenç bu yaa :D Tipe bak. Daha önceki bölümlerde Fuuton (Rüzgar Elementi) kullandığını gördük ama eleman rüzgarın tüm nimetlerinden faydalanıyo.. Dağ taş bırakmıyo ortalarda, kesiyo biçiyo.. bu arada Sasuke Raiton ve Katon u daha konohadayken kullanıyodu ama Naruto rüzgar elementini daha yeni öğrendi. :D Naruto bu tarz tekniklerle çok güçlü olabilirdi.. Adam Shurikene okuyo üflüyo Süper Shuriken elde ediyo :D

Suhurikenden konu açılşmışken Sasukede iyice Matrix e bağladı. Shurikenden ağır çekim geriye eğilerek kurtulmalar falan.. Tamam sharinganla gördün kurtulman gerekte herşeyi kesen kılıcı şekil olsun diyemi taşıyosun.. Neo çakması hareketler bunlar :D


Neyse Sasukeye fazla yüklendim. Severim keratayı :D Birazda iyi yönlerinden bahsedelim.. Şaka maka adam Danzouyo 2-3 kez öldürdü yani.. Ama Danzoununda kediliği tuttu.. 50 kere öldürsen yinede ölmem diyo adam..  Ama Sasukeden de beklenmedik bi hareket gelmedi değil.. "Kuchiyose No Jutsu". Madara bile bu tekniği ne zaman elde ettiğini bilmiyo. Çok ilginç.. Ama yılan çağırmasından iyidir.Yerlerde sürünmektense göklerde dalgalanmayı seçmiş.. Şahin in bir diğer espiriside gözlerinin keskinliği.. Sharingana gönderme yapılmış..

 Bütün kuchiyose ler konuşabildiğine göre Şahini ileride kim seslendiricek merak ediyorum. Bu bölümde Sadece Sasukeye Yardım etti..


Neyse gelelim Narutoya... Bu yaşadıklarının yükünü kaldıramayan Naruto hızlı bi flashback yaşayıp panik atak geçirdi.. Sasuke Danzou ile konuşurken ailesi ve İtachiyle ilgili bi flashback yaşamış ancak hiç bir şey olmamış gibi dövüşe devam etmişti.. :D Farka bak.. Naruto çok duygusal..

Panik olmak yerine biraz daha atak olman dileklerimizle finalimizi yapalım.. Final Sürprizi olarak Sasukenin öldürdüğü biricik abisi İtachinin ortaya çıkışını İtachi Fanlarına duyuralım.. Sasuke ile olan bütün dövüşünde sakinliğini koruyan Danzou İtachiyi görünce neden heyecanlandı? Nedeni İtachinin Sasukeden güçlü olması yada Danzouyu öldürme yollarını bilmesi olabilir mi? Danzounun kolundaki sharinganlar ne gibi sırlar saklıyor. Hepsi ve daha fazlası bir sonraki Naruto Shippuuden bölümlerinde.. :) 
Herkese Hayırlı Günler Dilerim...


Bizi Takip Etmeyi ihmal etmeyin..

(JunGetSu)