20 Kasım 2010 Cumartesi

Süper Kahramanlar Anime oluyor...

         2009 un temmuz ayında duyuruları yapılan Madhause Studios ve Marvel Entertainment iş birliğiyle 2010 da yayınlanması planlanan dört anime serisinden biri olan İronman, 2010 un nisan ayında yayınlandı. 12 bölüm olması düşünülen serinin ilk altı bölümünü izledim. Açıkçası çok beğendim. Tony Stark ı Japonca konuşurken görmek ayrı bi zevkti. Ben çok beğendim ve listeme dahil ettim. :) Görsel olarakta son derece ilgi çekici olan animenin Fragmanı Aşağıda sizlerle...




         2009 da yapılan duyuruda Madhouse ve Marvel ortaklığıyla 2010 da yapılması planlanan ve o açıklamada yapım aşamasında oldukları belirtilen animelerden sadece İronman 2010 a yetişti. Bunların dışında Wolverine, Blade ve X-Man serilerinin ise 2011 de tamamlanması bekleniyor. Marvel çok iyi ve büyük bi adım attı bence. Normal kitleleri zaten izlerler ama ayrıca anime kitlesininde ilgisini kazanacaklarına eminim.  Özellikle X-Man ve Wolverine hayranı olarak Wolverine ninde 2010 a yetişmemesi beni üzdü.  Ancak geç olsun güzel olsun... :)Wolverine animesinin fragmanıda aşağıda sizlerle...






                                                                                                                                        (JunGetSu)                  

3 yorum:

vkopuzoglu dedi ki...

Demir adam gerçekten güzel bir seriye benziyor tvde de görmüştüm fena değil gerçekten tabi o galiba çizgifilmiydi herhalde neyse gayet hoş yapmışlar zevkle sıkılmadan seyredilebilir.
Gelelim zurnanın zırt dediği yere :D
X-man lerin medarı iftarı Wolverine e aynı şeyleri söylemek kesinlikle imkânsız. Sen Wolverin gibi psikopat bir karizmayı anime yapacaksın ve kendinden iki üç kat dev bir canavarı haklayacaksın sonuçta canavardan kan yerine kargalar çıkacak ?! Bune ALLAH aşkına yav çocuklarda seyretsin diye mi yapmışlar bunu bence yahu gitsinler o zaman çizgifilmlerini seyretsinler. Logan bile değildir belki adı bu karekterin. Tamam Wolverine yine karizma olmuş ama bu ne kardeşim ya mangasını okuyun daha iyi valla ha mangasından esinlenip yapılırsa yine bir derece iyi konuya sahip olur diye düşünüyorum ama zayıf bir ihtimal ki onda bile Logan dı Wolverine.
Neyse çok psikopat bir yazı olmuş olsa da Wolverine be abi başkası değil yani öyle çok birşey istemiyoruz ama canavarlarıda kestiğinde kan fışkırsa daha bir kaliteli anime olur gibime geliyor en azından.Neyse Çıksın bakalım neymiş ne değilmiş görelim.
Ha bu arada Demir Adam a kan olmaması yakışır çünkü kanlı olacak bir durum yok ortada mecha tarzı bir anime çünkü ama Wolverine ALLAH ne verdiyse düşmana bodoslama girdiği için kan olmazsa bence 15 yaşından yukarsı pek beğeneceğini sanmam doğrusu en azından benim görüşüm bu yönde.

JunGetSu dedi ki...

her kelimesine katılıyorum. :) bende yazıcaktım konuda ama konuyu kötülemiş olmamak için yazmadım. iyi belirtmişsin. şu an yazmam gerektiği fikrine kapıldım ama artık çok geç.. :)

vkopuzoglu dedi ki...

hehe olsun ya bu da güzel.Sana bir tavsiye burda kendi düşüncelerimizi paylaşıyoruz ne düşündüysek aynen yazmak daha iyi olur sonuçta biz yapmıyoruzya animeyi bu tarz bilgileri herkes heryerde bulur ama, kendi özgün yorumumuzu kimse başka bir yerde bulamaz ;) yine de çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık :D

Yorum Gönder

Lütfen Eleştirilerinizi Eksik Etmeyiniz..